hatar mitt internet!!

Mitt internet har pajat igen!! Så det är därför jag inte uppdaterat och så :( Skitirriterande!
Nu är jag inne på Sebbes dator :P
Men det kan jag ju inte vara hela tiden liksom -.-
Har ju börjat gymnasiet nu :) VRG Jarlaplan klass 12e :D :P Amanda och jag hamnade i samma :D
Igårkväll hade vi grannar kräftskiva men jag och Jossan drog iväg lite senare till en fest i Huddinge typ :P Visade sig att min brorsa typ kände alla där xD Sen när jag kom hem sa han att han egentligen skulle dragit dit med sina kompisar också xD Lite skoj sådär ;)
Ikväll drar några hem till Vevvs :D Skoj! Så det ser jag fram emot :)
Det kommer bara bli sånt här tråkigt :( Asså jag ska försöka fixa mitt internet så snart som möjligt! :) Men lägger inte in någa bilder nu tyvärr :(
Puss o Kram Gullebarn!

Kommentarer
Postat av: Marcus

Hah vistste inte att du fortfarande håller igång med bloggandet :D

2009-09-03 @ 00:58:16
Postat av: Anonym

(Snälla hata mig inte för att jag spammar dig nu, men radera inte den här kommentaren, pls? :P)



Jag är med och tävlar i en tävling om att träffa Tokio Hotel, vill du också vara med och tävla? Gå då in här: http://www.universalmusic.se/artister/tokio-hotel/kenza.aspx



KRAM

2009-09-06 @ 19:57:50
URL: http://metrobloggen.se/lillflickan

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0