internet paj

Mitt fucking internet har pajat!!! :@ Så nu är jag inne på lovis dator så jag får skriva lite här...men jag ska försöka fixa det så snart som möjligt...
Så nu kan jag tyvärr inte lägga in några bilder...whatever!
Får fixa det sen! :)
Va på fest i torsdags, var askul :D Fast jag råkade typ...ehm..däcka xD Dan efter spydde jhag precis efter jag gått av bussen xD Sen på dagen mådde jag typ sämst men igår kväll, alltså samma dag, drog jag på fest i Mälarhöjden :) Det var askul :D Fast det hade nog vart roligare om man typ kännt alla som var där :P
Well well....åktehem inatt och pappa hämta mig i Slussen typ vid 4 imorse :P Så jag kom hem och gjorde lite makaroner och titta på OC sen somna jag :D :P
Nu är jag hemma hos Bä :) Karrou, Tim, Pontus, Alex och Micke är med :D Det är faktiskt väldihgt skoj :D
Här kmr några ord från Alex: SNopp.
Puss o Kram Gullebarn!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0