Kläder

Kom hem från Amanda för ett ganska långt tag sen.
Påvägen hem åkte jag, mamma och pappa ner för att hyra den senaste Harry Potter filmen för att mamma fått för sig att vi inte har sett den :P Fast jag är helt bombsäker på att vi har det...och jag tittar aldrig på Harry Potter med mina kompisar utan tittar alltid på de med familjen på bio och sedan avslutar med Pizza Hut så jag är säker på att mamma har sett den :P
Men det skadar ju aldrig att se den en gång till :) fast jag tror nog mamma kommer fälla en "men nu kommer jag ju ihåg, den här har ju jag sett" kommentar efter ungefär 30 minuters tittande av filmen :P ;)

Aja, här är iallafall mina kläder som jag köpte igår :)


gul tröja från Bikbok

rosa-vit tröja från HM

grå tröja från new yorker, köpte denna på impuls xD Stod i kassan och hade inget att göra så såg jag och amanda den så vi tog den och köpte den :P Ett litet internskämt mellan mig, manda och min familj :P provade den inte ens innan och den fanns bara i en storlek kvar...så jag tog den :P

grå tröja från HM
Puss o Kram Gullebarn!

Kommentarer
Postat av: Karolina

Åh va fina! Älskar den gula tröjan! (: <3

2009-07-23 @ 18:33:39
URL: http://karrous.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0