Bio

Dålig uppdatering för att mitt internet inte funkat....
I torsdags var jag, bää, Malin, Klara och Tim på bio :D Eller jag gick aldrig på bion.
Vi åkte in till stan, hämta ut deras biljetter sen drog vi och köpte massa godis och sånt (DOM köpte :P) sen drog dom till bion och jag drog till donken och mötte JP och Täss för att käka lite middag :)
Sedan skulle de (JP, Täss och Felicia, som kommit när vi var där) iväg för att sola typ :P så jag drog till bion och mötte de små filmnördarna :) Vi drog sen hem till Klara men Malin drog hem.
Vi var där en stund och chillade lite och drog sedan hem.
När jag kom hem la jag mig och tittade på OC :) Fast jag somnade 1 :O Sen vaknade jag en halvtimme senare och gick och la mig men kunde då inte somna om! :O Så jag somnade väl någon gång vid 4....kanske detta var anledningen till att jag sov till kvart i tre igår :P

Puss o Kram Gullebarn!


stackars Tim fick ta hand om allt när tjejerna skulle på toa xD :P

inget av detta va mitt :O


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0