Donken

Jag borde seriöst få någon rabatt eller något på donken :O Det är typ tack vare mig som de lever! En tredjedel av vad de tjänar kommer nog från min plånbok ;) :P
Enda sedan jag var på audition på Stockholms estetiska har jag käkat på donken MINST två gånger i veckan! Jag överdriver inte! :O :P Men men....det är ju iof inte så bra....men jag har typ blivit beroende:O jag älskar bara känslan av att vara där :O
Jag var ju där förra fredagen och i söndags med Anna, Amanda och Matilda, i torsdags med Jp, täss och Felicia, igår med Björn och nu idag ska jag dit med Bä:D
Icke bra, icke bra....
Men det är väl bäst att passa på nu när man är ung och inte allt sätter sig på magen på en gång, plus att jag tränat en hel del de senaste veckorna...
McDonalds<3Mig :P XD
på något sätt hör vi ihop;)

Kommentarer
Postat av: emma

fan va snygg blogg du har!



kolla gärna in min!

http://puredesiree.blogg.se

2009-05-23 @ 20:44:03
URL: http://puredesiree.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0