Oj oj oj...

Här byts det bloggar varje timme ;)
Har ju haft 2 gamla bloggar som folk har läst plus en som jag skapade idag och....ja tog bort idag xD så fjärde bloggen är nu igång xD
Ska försöka blogga lite mer nu, kände att jag behövde fräscha upp allt lite....var så rörigt på min gamla blogg plus att vissa inlägg kan väcka dåliga minnen, 9:an var väl inte den bästa tiden i mitt liv om man säger så....
men men, jag har ändå kvar den för att väcka gamla roliga minnen :D
Men nu startar jag med denna....lite puckat av mig eftersom det är den här månaden som är stressigast av dem alla med nationella prov, genrep, shower, inlämningar etc. men då har jag iallafall en blogg redo och klar för sommaren :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0