show show show

YES! :D Jag är apaglad!!
Igårkväll hade vi ju genrep på vasateatern eftersom showen (premiären) är ikväll :) KUL! Men efter genrepet så bad min lärare mig och typ 4 andra i min grupp att stanna kvar, "nu ska väl vi typ byta lite platser eller nåt" tänkte jag, men icke!
Hon bad oss vara med på de andra två showerna (som är på tisdag och onsdag) också för att vår paralellgrupp behövde lite mer folk eftersom de är så få. Så jag ska få vara med på ALLA shower :D :D :D Yippie! Så jag är lite stolt :) :P
Nu ska jag in på staging med den gruppen som jag ska vara med på tisdag och onsdag så jag får lite nya platser och så :) Så nu är det show varje kväll till på onsdag som gäller för mig :)

Puss o Kram Gullebarn!


Kommentarer
Postat av: rebecca

snälla rösta på mig till veckans blogg

http://kia.blogg.se

nummer 3! :)

2009-05-17 @ 14:56:03
URL: http://rebeccanylander.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0