sjukling

BLÄÄÄÄÄ!!! Skulle lika gärna kunnat ligga hemma i min säng nu och sooooova!! Usch usch usch!!Vill inte va här :'( Snyft!
Min data hemma e seg så jag aplladeinte uppdatera igår...
var i skolan HELA dagen! :O :@ :(
Vi hade ju såklart vanlig skoldag sen så hade vi nåt me musiken...sen skulle jag göra prov i SO! Kom igång halv 5 med provet eftersomvi gick övertid med musikgrejen...så jag och JP blev klara vid 7!Så jag komhem kcart över 7 och käkade middag,tacopaj :D :D:D
Sen var jag ju tvungen att plugga (IGEN!) sen mötte jag lovis så vi kunde plugga lite musik (plugg IGEN!!)
Sen var det bara att lägga mig i sängen och titta på OC och sedan sova :D
Nu är det skola som gäller, trots att jag är dunderförkyld men det är bara tre dagar innan betygen sätts så jag är så jag får stå ut! :(
Puss o Kram Gullebarn!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0