Svullokväll or what!? ;)

Har precis kommit hem från att ha varit i stan och käkat på donken (A) :D Jag och Amanda bestämde oss för att åka dit vid 8 så vi drog till Slussen och käkade glass med topping, jag köpte även den nya McFlurry marrängswiss och så fick amanda en gratis pommes frites som vi delade på :D (A) :D
Vid 10 åkte vi hemmåt (mot mig) och på vägen hoppade vi av i Gullmars för att amanda ville ha en chailatte men icke-det var nämligen stängt :/ men inga tårar fälldes eftersom vi istället gick in på Pressbyrån där jag köpte en piggelin (jag vet, jag är snål (A) ) och amanda köpte en donut :)
Sedan tog vi tunnelbanan mot Farsta och hann precis med bussen hem mot mig :P
Nu sitter vi här och Amanda ska sova här :)
Visserligen ska vi upp jäkligt tidigt imorgon.....får se hur det går med tanke på att vi båda är......"morgonpigga" ;) :P
Men det måste gå!
Puss o Kram Gullebarn!










Kommentarer
Postat av: Andreas

ååh!!! shit va snygg!! langa nummret till hon brunetten!!!

2009-05-11 @ 14:30:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0