Torsdag

Hade orientering imorse...jag hatar det! Hatar det så mycket! Man hittar aldrig några kontroller, det blev ju inte bättre av att stigarna helt plöstligt blev till en stor cirkel...och att alla stigar inte var utmärkta på kartan!
Men men, förhoppningsvis sista orienteringen för mig i hela mitt liv om man nu inte håller på med sådant på gymnasiet.
Åkte hem och duschade, fixade mig sen drog jag och Bä upp till skolan, åt lunch, hade en So-lektion sen var dagen slut :) Så det har varit en ganska chill dag :) Pluggade mer hemma efter skolan än vad jag gjorde under alla mina skoltimmar :P Har gjort massa HKK men är inte klar ännu-.- Lite dumt, min grupp får en vecka mindre än den andra gruppen plus att den andra gruppen fick en hel lektion extra till det...så det känns lite jobbigt eftersom jag hade behövt en vecka till och en lektion.
Men men, sitter nu och tar lite paus från pluggandet med min älskling - chokladröra (A) :D
Ska snart iväg till dansen också :) Ska bli riktigt kul eftersom vi jobbar med showen, ganska mycket och stressigt och ansträgande men det hör till ;)
Puss o Kram Gullebarn!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0