Trött, svullar, hemmakväll

Av någon anledning så kunde jag inte lägga in mitt förra inlägg då det skulle upp så därför kom det upp nu lite senare:P
Skit samma:P

Kom nyss hem från Tim, vi kollade på film typ sen skulle de (Tim, Karrou, Lovis, Klara, Marcus, Malin) ut och typ spela fotboll så jag pallade inte va kvar.
Jag är så himla trött också....har ju tränat nästan hela dagen.
Micke och tessa var också där men de drog också.
Nu ska jag bara ta det lugnt, titta på Bevely Hills och svulla :) Ska ju upp tidigt imorgon också för vårt grupparbete -.-
Känns som om att mitt liv de närmsta veckorna bara kommer att bestå av plugg!!!! -.- Men men, man får tänka att det faktiskt kommer bättra sig i framtiden.
Puss o Kram Gullebarn!

Kommentarer
Postat av: Leia

Mysigt att kolla på film. =)

2009-05-09 @ 23:52:49
URL: http://onlyforever.blogg.se/
Postat av: S A N D R A T J U L I N S

älskar beverly hills!



Miley Cyrus låt The Climb! hiss eller diss? http://sandratjulins.blogg.se/2009/may/miley-cyrus-the-climb.html#comment

2009-05-10 @ 00:52:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0