YAY! :D

MIN DATOR FUNKAR!!!! :D :D :D :D :D
Nu kommer jag äntligen kunna blogga som förut! :D Det var en jävla knapp! EN ENDA KNAPP! Jag hade väl råkat komma åt den...den gör så att man inte kan va inne på internet -.- TYPISKT! I mer en en månad har jag trott att min dator är paj! -.-
Nu ska jag iallafall plugga matte...kommer att gå sämst för mig på matteprovet imorgon...men men...

Såhär ser min vecka ut:
Måndag: plugga matte till provet, läsa i engelskaboken
Tisdag: Plugga inför historiaredovisningen på onsdag, läsa bok i svenska, Hell's kitchen på TV :D
Onsdag: Göra tyskaläxa plus läst till kapitel 19 i svenskan
Torsdag: Ta det lugnt...eller läsa i engelskaboken, svenskaboken och tyskaboken samt packa allt till fredagen -.-
Fredag: Dansa efter skolan sen åka hem och SOOOOOVA! :D (om inget annat dyker upp)
Lördag: Vara barnvakt :)
Söndag: Dansa, plugga...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0