Nytt i garderoben :)

Härlig dag, härlig dag! ;D
Började klockan 10 imorse med tyska :) gick rätt bra, åkte sedan till min skola och käka lunch (har ju tyska på vrg odenplan) och resan tillbaka blev väldigt flummig med Astrid, Felix och Lukas XD Iallafall...käka sen hade vi mentorstid där vi kolla på film och svulla:D Sen var det svenskalektion och sedan slutade vi :)
Då drog jag och Manda till SKHLM och shoppa som dårar (åtminstonde jag) :D Köpte massa grejer :)
Kom hem, käka middag och nu sitter jag här...
Det här köpte jag idag:

tröja från Ginatricot

Kjol från HM


Skärp från HM


Kavaj från HM

Armband från Glitter


Skor från Skopunkten

Köpte även ett h¨rband från Glitter som är jättefint men tog inte kort på det :)
Puss o Kram Gullebarn!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0