fredag-lördag

Gomorgon! :)
Mina fredagar är väldigt stressiga dagar, därför jag inte bloggade igår :P
Iallafall...efter dansen, som slutar 8, kom jag hem, duscha, fixa mig och allt och åkte sen till Gubbängen för att träffa JP och massa andra :) Så vi gick hem till Elin, förkröka lite sedan drog vi till Fridhemsplan där vi trodde det skulle vara fest men när vi kom dit var det mer som när ens mamma och pappa sitter och tar det lugnt en lördagkväll med oliver, nötter, tända ljus och ett glas vin...
Så där satt vi ett tag men jag kände att det kändes onödigt så efter ett tag tog jag en taxi hem :P Väl hemma satt jag och min bror på mitt rum och kolla på OC :D
Nu har jag bråttom! Ska åka till Manda och vara barnvakt åt hennes kusiner :)
Sen ikväll ska hon och jag iväg...kanske på fest :)
Puss o Kram Gullebarn!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0