I'm back....again

Nej usch vilken lust jag fick att blogga :o Vilken tur då att jag har en :D
Min egna bärbara dator funkar fortf inte :( Men som tur är så funkar nu vår gemensamma dator :D Så jag har någonstans att blogga :D
Lite svårt att komma igång nu efter ett så långt uppehåll....har ju hänt en del :)
Har fyllt år, börjat gymnasiet, vart på fester, vart med kompisar, fått nya kompisar, börjat dansen, slutat med keyboard helt och hållet, vart på lägerskola, haft insparksfest med space-tema :), fått massa med födelsedagspresenter....en hel del har hänt :D
Iallafall...pallar inte berätta om allt som har hänt:P Jag börjar bara blogga härifrån :P


Puss o Kram Gullebarn!


Kommentarer
Postat av: Anoym som är jättebra

Vilken fin bild, vem är snyggingen som inte är du? Karro va? Vilken heting hon är. (:

2009-10-09 @ 16:38:43
URL: http://karrous.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0