Dagen

Har precis kommit hem fårn att ha vart ute med Bä :)
Vi började med att åka till hennes jobb för att se vart det ligger, drog sedan vidare till Farsta, vi pallade inte göra så mycket så vi åkte bara runt. Sedan åkte vi vidare mot Länna, kollade lite i affärer. Efter det åkte vi hem och kom väl hem vid 6. Då bestämde vi oss för att åka ner till sjön och sätta oss där så vi åkte dit men åkte hem ganska snabbt pga regnet -.- Men men...det var kul så länge det vara ;)
Nu ska jag snart käka lite middag och sedan träffa Bä igen :)
Puss o Kram Gullebarn!

Jag kände att jag hade matchande kläder till min ÄLSKADE pepsi :D








Kommentarer
Postat av: L

ohhh! checka mitt hår på femte bilden! ser låångt ut! :D

2009-07-26 @ 19:27:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0