ensam

Jag har inget att göra :P Jag vaknade för 40 minuter sedan, sminkade mig, satte på mig kläder och nu sitter jag här i Mandas säng och tittar runt lite, messar med Bä :P För Manda sitter och tittar på OC, det hör jag :P Men jag hör även att hennes mamma är någonstans, tror jag, så jag tycker det är jättepinsamt xD Alla som känner mig väl vet att jag typ tycker allt är pinsamt :P -.-
Så jag vet inte hur länge jag kommer sitta här :P Tur iallafall att jag har en dator att roa mig med :) :P xD Så jag är ju inte så ledsen för datorn är ju trots allt på min sida :) :P xD
Men men...hoppas hon kommer ner snart så jag inte sitter här hur länge som helst :P -.-
Puss o Kram Gullebarn!

hitta den här bilden i hennes dator från förra sommaren xD detta är alltså en drivbild xD :) :P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0