Precis vaknat

Trots att jag ställde klockan på 12 idag så vaknade jag inte förrän två timmar senare...så jag har alltså precis vaknat -.-
Men men, så är det med sommarlov.
Jag hade ju bara tänkt vara hemma igårkväll, ta det lugnt, kolla på någon film men icke! Jag behövde komma ifrån huset och ville allt annat än att vara hemma eftersom det va så jävla äckligt här. Spya på väggen, uppriven tapet, skitigt golv, kladdigt överallt...aa äckligt! EUUW! Men så går det när ens storebrorsa har huset för sig själv i en vecka...
Så eftersom både lovis och Karrou hade velat göra något igår så kände jag att jag faktiskt ville vara med dem :) Lovis åker ju bort idag så vi kommer inte ses på ett tag...en vecka xD :P men ändå. Plus att jag inte träffat dem på typ mer än tre veckor....så vi drog iallafall på picknick :D Det var himla mys :D Sen kom JP och Emma förbi en sväng så då fick man ju träffa dem också :D
På kvällen gick jag, Karrou och Bä och hyrde film, "I taket lyser stjärnorna", som både jag och Bä har sett men icke Karrou...så vi hyrde den ändå :) Gick hem och chillade och kollade på film hos Bä :D
Sen skjutsade jag hem Karrou och kom väl hem vid tjugo i 2 eller något sånt och dum som jag är satt jag vid datorn en del och somnade inte förrän 6 (A) :P
Puss o Kram Gullebarn!


den här bilden är faktiskt söt karrou! :D Filten på ditt ben var varm ;) :P xD

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0