kvällen

Kom hem från min audition och skyndade mig in i duschen för att sedan möta Karrou och dra till rockville.
Mitt gamla band spelade : ' ) snyft. Lite sorgligt att inte vara med där längre....men jag kunde inte va med, hade inte tid..men ibland önskar man att man kunde vara med...
De var iallafall jättebra :D Jag var stolt!!
Sedan drog jag och Karrou iväg, vi kände mest för en lugn kväll så vi drog hem till mig, svulla chips, popcorn och choklad framför OC :D Sedan satt vi bara och snackade och jag skjutsade hem henne för ett tag sen. Men det var skönt och mys :).....eeeuw! 2 ord som inte hör ihop i samma mening...skönr och mys.... men men:P Ni fattar xD
Iallafall ska det bli härligt att för en gång skull gå och lägga sig lite tidigt en helg :) tänkte väl sussa om en timme eller så :)

Puss o Kram Gullebarn!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0