Lite nyköpt :)

Kom precis hem från att ha varit och shoppat lite grejer med mamma :)
Det blev:

  • Ett par jeans från gina, det enda vi hade tänkt köpa var ju jeans.....men vi är väl ganska bra på impulsköp :P
  • Ny hårspray, igen (A), köpte en ny för ca 2 veckor sen....men så går det om .....om......ja....om man gillar hårspray:P
  • Mascara, H&Ms, den enda som funkar på mina ögonfransar, annars böjs de inte upp! Men ganska bra antar jag ändå eftersom den är billig ;)
  • Blondering, så jag någon gång provar att fixa mitt hår vilket jag har tänkt på i ett halvår nu :P Så nu är det köpt (efter 6 månader) nu får vi se hur lång tid det tar tills jag fixar det ;)
  • Bh
  • trosor

That's it :) ville ha lite mer kläder men vi orkade inte gå runt och titta, så jag antar att det får bli en annan dag :P

Puss o Kram Gullebarn!





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0